Wszyscy klienci utrzymujący kontakt ze sprzedawcami chcieliby ich dobrze rozumieć. W tym celu właściciele takich firm i sklepów powinni zadbać o wysoką jakość rozmów ze swoimi klientami. Jest to ważne, jeśli utrzymują z nimi kontakt telefoniczny, poprzez Tanie rozmowy. Operator nie powinien tylko gwarantować niską cenę takich rozmów, ale jeszcze zadbać o ich wysoką jakość. Powinna pojawić się również w momencie prowadzenia takich rozmów z klientami zagranicznymi. Oni także mogą okazać się bardzo ważni dla naszej działalności.
Często operatorzy zaznaczają, że istotne znaczenie odgrywa odpowiedni aparat telefoniczny. Należy więc ocenić czy nasze telefony, jak i działy call center posiadają wysokiej jakości sprzęt telefoniczny, który jest aktualnie najnowszy. Jeśli tak, to pozwoli nam utrzymywać jak najwyższą jakość rozmów z naszymi klientami, zarówno potencjalnymi, jak i stałymi. A będą mogli zgłaszać się do nas z różnymi potrzebami, więc będziemy wobec nich otwarci przez cały czas. Dużym wsparciem są jeszcze specjalni zarządcy działów call center, którzy zdecydowali się na Tanie rozmowy. Oni wysilają się w zdobywaniu nowych kwalifikacji i umiejętności. Na ich podstawie są w stanie ulepszyć poszczególne teamy, które dbają o kontakt z odpowiednimi klientami. Prezentuje się on o wiele lepiej, jeśli są oni szkoleni przez cały czas. Widać to na podstawie nowych skryptów rozmów, które są im dostarczane. Muszą się nauczyć właściwie je przedstawiać swoim klientom, aby okazały się one wiarygodne, jak i godne zastosowania.
Dużym wsparciem są jeszcze dodatkowe nowości, które zapewniają nam operatorzy. To nie tylko Tanie rozmowy, ale jeszcze dodatkowa oferta, która polega na możliwości prowadzenia takich rozmów poprzez specjalne usługi internetowe. Współpraca z takimi dostawcami usług telefonicznych okazuje się jeszcze korzystniejsza. Sprawia, że nawiązujemy dobre relacje z klientami, do których nie mieliśmy wcześniej dojścia. Warto jeszcze ocenić, jak nowa jakość takich rozmów została oceniona przez nowych klientów i stałych.