Współczesne prowadzenie działalności gospodarczej nie należy do łatwych zadań. Każdy przedsiębiorca musi zadbać nie tylko o merytoryczną stronę biznesu, ale również o właściwe promowanie swojej firmy. Bez kreatywnego i sprawnego marketingu, trudno jest wyprzedzić konkurencję w pozyskiwaniu coraz większej liczby nowych klientów. Są to dziś priorytetowe zadania nie tylko wielkich biznesmenów, ale również właścicieli niewielkich warsztatów, sklepów, salonów fryzjerskich, drobnych zakładów usługowych i produkcyjnych a także innych form small biznes.
Gadżety reklamowe kontra reklama w mas mediach
Na zlecenie niemieckich biznesmenów zostały przeprowadzone badania społeczne mające odpowiedzieć na pytanie dotyczące skuteczności różnorodnych narzędzi i metod marketingowych. Ich wyniki były wyjątkowo zaskakujące, bowiem w opinii społecznej gadżety reklamowe są o wiele bardziej skuteczne, aniżeli wyjątkowo drogie kampanie reklamowe prowadzone za pośrednictwem największych i najbardziej popularnych środków masowego przekazu.
Okazuje się, że nawet najdrobniejsze upominki wręczane indywidualnym klientom mają większą moc sprawczą, aniżeli bezosobowe reklamy emitowane w stacjach telewizyjnych. Możliwość dotarcia do każdego klienta z osobna przynosi właścicielom firm zdecydowanie większy zysk, aniżeli inne metody marketingowe. Wybór współczesnych gadżetów reklamowych jest dziś wyjątkowo szeroki. Dostępne są zarówno tańsze gadżety (breloki i długopisy reklamowe, Kubki Z Nadrukiem firmowym, parasole), jak również drogie upominki (galanteria skórzana, alkohol, elegancka ceramika reklamowa).
Kubki z nadrukiem firmowego logo dla klientów i pracowników
W ostatnich latach coraz większą popularnością cieszą się gadżety porcelanowe. Mowa o zwykłych kubkach ceramicznych, które nadają się zarówno jako element reklamy zewnętrznej, jak i narzędzie budowania wizerunku firmy. Oprócz kolportowania ich wśród potencjalnych klientów, istnieje również możliwość wykorzystania ceramiki reklamowej do budowania pozytywnego wizerunku. Kubki z nadrukiem firmowego logo lub nazwy przedsiębiorstwa sprawdzają się również w formie przedmiotów używanych przez pracowników. W ten sposób budowana jest również tożsamość firmy i jej marka.