kubki z logo

kubki z logo

Wszelakiego rodzaju kubki zalały rynek handlowy świata w ostatnim czasie. Kubki z logo firm, przedsiębiorstw, koncernów, z motywami z bajek i z logo klubów sportowych cieszą się olbrzymią popularnością, a oprócz bycia pojemnikiem na poranną kawę czy herbatę, stały się formą reklamy, możliwości przechwałek ciekawym projektem, ozdobą oraz ciekawymi gadżetami. Serca zwolenników gadżetów napełniają żarem szczególnie kubki z logo, które jednocześnie są termiczne, czyli pod wpływem wrzątku zmieniają kolor albo właśnie ukazują ukryty nadruk.

Praktyczność reklamy przez kubki z logo wynika stąd, że każdy taki wyrób ceramiczny może wyróżniać nie tylko sama nazwa widniejąca na nim, ale również kształt, kolor, zastosowana technika materiałowa, czyli wspomniane zmienianie koloru, ewentualnie funkcja termosu i możliwość utrzymywania napoju w stanie ciepłym. Filiżanki, szkło, szklanki z własnym projektem nadruku też są bardzo powszechne dzięki temu reklamować się w ten sposób może każda firma. Oferując darmowe kubki w ramach promocji z przebojowymi nadrukami z pewnością odniesiemy sukces, gdyż klient nie tylko z radością przyjmie jedną taką sztukę, ale wróci po nasze usługi lub na zakupy po więcej, przekazując te wyroby członkom swojej rodziny albo znajomym, rozpoczynając tym samym pewną reakcję łańcuchową.

Prowadząc przykładowo mały sklep z odzieżą można wymyślić kilka atrakcyjnych, ilustrowanych sloganów reklamowych, które jednocześnie będą nadrukowane na kubkach dostępnych w Państwa sklepie. Dzięki temu coraz większe rzesze klientów dowiedzą się o istnieniu tego sklepu i przyjdą na własne oczy przekonać się o jakości oferowanych towarów. Gdy pomysł będzie wyjątkowo dobry, kilkadziesiąt sztuk ustawionych przy kasie z pewnością nawet się sprzeda, a koszta produkcji zwrócą się z nawiązką. Taką ilustracją może być uosobienie dwóch części ubrań, które mają nadrukowane buzie i wymieniają między sobą jakiś pochlebny dla nas dialog i umieszczenie gdzieś obok loga firmy. Proste a skuteczne nie tylko w przypadku tej konkretnej branży, bo w innych pole do popisu jest równie wielkie.