Kalendarze 2012 to bardzo popularna formy reklamy własnej firmy. Nie ma chyba osoby, która nie miała by w swoim domu chociaż jednego kalendarza. Mogą być różne rodzaje kalendarzy 2012 począwszy od kalendarzy ściennych, po kalendarze biurkowe, czy kalendarze książkowe.
Najbardziej znane i najbardziej popularne są kalendarze ścienne. Możemy je podzielić na kalendarze jednodzielne i kalendarze trójdzielne. Są to bardzo podręczne kalendarze i przydatne w każdej chwili.
Podobną funkcję mogą pełnić kalendarze biurkowe, przydatne bardzo w pracy. Ciekawe są jednak kalendarze książkowe, gdzie oprócz bardzo potrzebnych informacji można zapisać w nich notatki, umówione spotkania z klientami.
Kalendarze książkowe możemy oznakować firmowym logotypem, jak również własnym imieniem i nazwiskiem.
W kalendarzu książkowym 2012 możemy zapisać ważne telefony, adresy, nazwiska naszych klientów.
Kalendarze książkowe można także oznakować tłoczeniem- jest to znana i często stosowana technika.
Kalendarze 2012 to idealny prezent dla naszych klientów na święta.