Rozpoczął się kolejny sezon na kalendarze 2013. Kalendarze 2013 to bardzo przydatny gadżet reklamowy dla naszych klientów. Kalendarze są bardzo popularne i widzimy je na każdym kroku, w urzędzie, na poczcie w biurze, a nawet w warsztacie samochodowym.
Kalendarze 2013 dzielą się na kilka rodzai. Dla osób, które często biegają na spotkania biznesowe polecam kalendarz książkowy. Możemy w nim zapisać wszystkie ustalenia z klientami. W kalendarzach książkowych możemy znaleźć wiele przydatnych informacji np. skorowidz teleadresowy, planery, informacje, oraz wolne strony na notatki, terminarz miesięczny, kalendarium 2012 i 2014, plan urlopowy, jednostki miar i wag, odległości pomiędzy najważniejszymi miastami Polski, adresy internetowe, numery kierunkowe, święta ruchome, kalendarz stulecia, strefy czasowe, 8 map.
Najbardziej znane są nam kalendarze ścienne. Kalendarze ścienne 2013 mogą być jednodzielne, trójdzielne lub planszowe. Jest to bardzo wygodny kalendarz, w którym mamy zaznaczone wszystkie święta czy imieniny.
Na każdym kalendarzu 2013 możemy umieścić swoje dane adresowe, logotyp, zdjęcia czy grafikę. Jest to bardzo trwała forma reklamy przez cały rok. Dzięki takim prezentom możemy budować relacje z klientami.